Известие

Collapse
No announcement yet.

Окачване-проблем 145 Боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Окачване-проблем 145 Боксер

    Здравейте,

    та искам да питам тук дали някой се е сблъсквал с подобен проблем! Та имам едно чукане на предно дясно колело и то само когато се кара много бавно и се минава през дупки! Проблема е от 3 месеца поне, ходих на де що има сервизи за окачване в СТЗ навсякъде ми казаха, че нищо и нямало! Аз не вярвах и смених първо амортисьорите с пружините, ефект 0! след това външно и вътрешно каре- отново ефект нула! носачи и биалетки са смеяни сравнително скоро, НО шибаното нещо продължава да си трака и от вчера има и още нещо, когато карам на заден ход и натисна спирачката си чува още по зверски звук, направо си бумти яко, още по зле е като чукваш камшично спирачката, направо бум бум бум се чува, пак казвам това е само на заден ход!
    та вече незнам кво да прая, смених половината окачване и няма ефект. Мой приятел предполага, че е от спирачния апарат(не бил добре заболтен и си тропал някъде си и някак си), но преди 3 дена смених и накладките,би трябвало да си видяли някакъв проблем!

    Та ако някой има идеии да казва, щото аз са изчерпах!


    Сори за двете теми ама нещо се бъгна!111
    Last edited by yo; d.m.y г., 12:29. Основание: втори пост по погрешка!
    145, 1.6 I.E. Boxer
    Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
    Subaru Legacy 2.5

  • #2
    виж да не ти тракат водачите на спирачния апарат. пробвай да вдигнеш колата от тая страна и с блъскане по гумата да видиш от къде и кога се появява тракането.
    точка

    Comment


    • #3
      Направо свали гумата и разклати спирачния апарат.
      Ако има луфт, са водачи.
      Водачите на предните апарати са хроничен проблем при нашите боксерни коли (за 1.7 не съм сигурен де).
      Аз си реших проблема с изработване на нови и сега хода на педала е по-плавен и самия педал "мек".
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
        Направо свали гумата и разклати спирачния апарат.
        Ако има луфт, са водачи.
        Водачите на предните апарати са хроничен проблем при нашите боксерни коли (за 1.7 не съм сигурен де).
        Аз си реших проблема с изработване на нови и сега хода на педала е по-плавен и самия педал "мек".
        И аз патих от водачи, не им обърнах внимание започнаха да износват неравномерно накладката и замалко да прецакам диска. Цената на един водач е 20лв, та хич не са ефтини.
        Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
        sigpic
        http://vbox7.com/play:884c5234
        http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

        Comment


        • #5
          Хмммм звучи доста логично! това дали е опасно или може да се покара още, щото сега и съединителя се обади и вече ми дойде нанагорно!
          Благодаря на всички ви!
          145, 1.6 I.E. Boxer
          Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
          Subaru Legacy 2.5

          Comment


          • #6
            И накрая ако не се оправи провери дали не ти е хлабава гредата на която е хваната рейката и седят на нея акумулатора и всички останали неща (гредата между ботушите)
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от yo Покажи съобщение
              Хмммм звучи доста логично! това дали е опасно или може да се покара още, щото сега и съединителя се обади и вече ми дойде нанагорно!
              Благодаря на всички ви!
              Ако не се оправи,като идваш се обади.ще наблегнем на проблемите по колата.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment

              Working...
              X